Kommentarer:

1 Frida:

Sophie jag vill inte klaga men petiga dressyrtanten Frida måste lägga sig i allt :)Släta ut ländryggen och svanka inte! Finner man lättast genom att man sänker bröstet en aningens och länger sin egen nacke. Har haft exakt samma problem med detta och som Sara jobbat med hela vintern. Man känner sig som en hösäck först men sen känner man vilken effekt det ger på hästen man sitter liksom "i" hästen om du förstår vad jag menar. Sen vet jag att du inte ridit på länge :)

Svar: Jag veeeeeeeeeeeeeeet, men sen har jag inte ridit seriöst på typ tre månader. Klart som fan jag inte orkar sitta perfekt ett helt ridpass. Har dessutom alltid haft en extremsvank som inte går att få bort.
Sophie Hjelm

2 Frida:

Bästa med hästar! Man kan alltid utveckla sig till ännu bättre :) <3 Hoppas du inte tog min kommentar som dum eller nåt ;) Ber om ursäkt i sånna fall :D <3

Kommentera här: