For the first time

Bilder fotograferade av Linnea Larsson.

Hittade min mapp med bilder från allra första gången jag satt på Matchos rygg. Detta var 15 september 2012, och jag hade fortfarande kvar min foderponny Vargen. Jag var med ut för att fota Linnea lite vilket jag hade lovat hela sommaren, och passade även på att provrida honom lite eftersom tanken då var att jag skulle bli medryttare på honom när min ponny hade åkt hem. Jag var kär från första sekund! Det såg ju inget vidare ut direkt, men jag var fast med en gång. Han var verkligen precis min typ, och jag är fortfarande sjukt tacksam över chansen jag fick med honom. Jag har lärt mig massor på de här fyra månaderna! Det ska bli kul att se om vi kan komma ut på nån liten tävling snart, och se hur det går. :)
 
Skulle ni vilja se mer bilder från "början" med Matcho?

Kommentera här: