Everything you do is magic

Lagom uttråkad och trött ponny på tävling i Vällingby. Jag var med som hästskötare. :)
 
Idag är det tisdag, vilket betyder att jag har Matcho idag. Tyvärr vaknade jag med världens magont vilket resulterade i att jag fick sjukanmäla mig från skolan och avboka min lektion på körskolan i eftermiddag. Jag hoppas fortfarande på att må bättre framåt eftermiddagen/kvällen så jag kan åka ut till skruttponnyn dock, jag har ju inte träffat honom på över en vecka nu! Lyckas jag inte ta mig ut idag så får jag i alla fall antagligen träffa honom på torsdag, då jag ska rida ut ihop med Linnea. Premiärtur med nya unghästen Feliza för henne! Mycket roligt. :)

Lyckas jag ta mig ut idag så följer kameran och stativet med, så ska jag försöka lyckas rigga upp för lite filmning när jag rider samt lite nya fina porträttbilder. Känns som att jag bara har samma gamla bilder att lägga upp hela tiden, dessutom är alla fulla med snö förutom de allra första bilderna från när jag provred honom, haha!

Kommentera här: